سفارش تبلیغ
صبا ویژن

عرب ها رو که میشناسین! یه مدته که یاد گرفتن هی به خلیج همیشه فارس میگن خلیج ا.ل.ع.ر+ب.ی!! الان هم یه سایت راه انداختن واسه نظرسنجی که میگن مردم دنیا رای بدن به اسم این خلیج. شنیده ها و اطلاعاتی که در اختیار دارم حاکی از اینه که یه گروه عربی-ضدایرانی این نظرسنجی رو راه انداختن و میخوان نتیجه رو به گوگل ارئه بدن. پس از شما ایرانی عزیز و با غیرت میخوام که سریعا به این آدرس مراجعه کنین و به نام خلیج همیشه پارس (Persian Gulf) رای بدین و توطئه اون ها رو خنثی کنین و این خلیج رو از دست اون ها نجات بدین. تا کنون بیش از دو میلیون نفر در این نظرسنجی شرکت کردن که 65درصد به نام خلیج پارس رای دادن. برای رای دادن فقط کافیه به آدرسی که در بالا دادم مراجع کنین، بعد گزینه Persian Gulf رو انتخاب کرده و در زیر گزینه ها، گزینه Vote رو کلیک کنین و منتظر باشین تا صفحه بعدی بیاد که رای شما حساب شده و نتیجه نظرسنجی تا اون لحظه رو به شما اعلام میکنه.

http://www.persianorarabiangulf.com

 


  

این رودخانه در از مرکز محل عبور کرده و این پلی را که در تصویر قسمتی از آن دیده میشود در سال 1329 ساخته شده است این عکس در سال 1385 که برف سنگینی  مازندران را فرا گرفته بود، گرفته شده است و ساختمانی نیز که در سمت راست تصویر مشاهده میکنید کارخانه شالیکوبی روستا است که گنجایش شالی های اهالی این روستا و چندین روستای مجاور را دارد. 

و این عکس از نمای بالای روستاست که از گوگل ارث گرفته شده است.

 نمای روستا از بالا


 

منتظر عکس ها و مطالب دیگر از همین وبلاگ باشید. با تشکر


  

اجتماعی

 

سردار کمالی به جام‌جم پاسخ می‌دهد-4

.
بخش پیش رو به وضعیت خدمت دانشجویان می پردازد..

برای محاسبه کسر خدمت فردی که مشمول این قانون است آیا وی اول باید اعزام شود؟ بعنوان مثال عده‌ای از دانشجویان در حال حاضر کمتر از سه ماه خدمت دارند، مثلا فردی پدرش 21 ماه در زمان جنگ در منطقه عملیاتی بوده و خودش یک سال عضو فعال بسیج محل زندگی‌اش بوده است، بسیج محل می‌گوید شما باید به خدمت بروید و بعد ما نامه کسر خدمت بدهیم، آیا این فرد باید اعزام شود تا کسر خدمت وی محاسبه گردد؟

قبلا همین طور بود. یعنی ابتدا فرد به خدمت اعزام می‌شد و بعد گواهی کسر خدمت وی صادر می‌شد. ولی این ضوابط اصلاح شده و افراد واجد شرایط قبل از اعزام به خدمت می‌توانند جهت دریافت کسر خدمت اقدام کنند.

آیا امکان دارد که قبل از اعزام، کسر خدمت وی محاسبه شود؟ چون ممکن است نامه نگاری برای محاسبه کسر خدمت وی طولانی شود و بیش از مدت خدمتش طول بکشد.

بله.برابر ابلاغیه جدید ستادکل به نیروهای مسلح افراد می‌توانند قبل از اعزام به خدمت برای دریافت کسر خدمت اقدام کنند.

آنهایی که کمتر از سه ماه خدمت دارند و می‌خواهند تابستان بروند اقدام کنند چقدر باید آموزش ببینند؟

آموزش فعلاً 10 هفته است. یعنی 2 ماه و 10 روز و بقیه مدت هم باید در جایی خدمت کند.

آیا قانون کنونی معافیتها تمدید هم خواهد شد؟ 

انشاءالله. زمانی که می‌خواهیم قانون را تمدید کنیم معمولا این موارد را در نظر می گیریم که کسانی که واجد شرایط معافیت و یا کسر خدمت بوده اند ولی به دلیل تحصیل و یا مسائل دیگر نتوانسته‌اند از آن استفاده کنند، جزو تمدیدی ها باشند.
 
امکان دارد که این قانون بعد پایان سال 1389 دیگر تمدید نشود؟

معمولاً ما اینجور موارد را تمدید می کنیم لذا آنهایی که واجد شرایط هستند نگران نباشند و از ادامه تحصیل انصراف ندهند.

 


  

سپاس خداوندی که سخنوران از ستودن او عاجزند و حسابگران از شمارش نعمتهای او ناتوان، و تلاشگران از ادای حق او درمانده، خدایی که افکار ژرف اندیش، ذات او را درک نمیکنند و دست غواصان دریایی علوم به او نخواهد رسید، پروردگاری که برای او حد و مرزی وجود ندارد، و تعریف کاملی نمی توان یافت و برای خدا وقتی معین و سرآمدی مشخص نمی توان تعیین کرد.

                                                                                                                         نهج البلاغه - خطبه 1

بهتره شروع کار وبلاگ با سخنی از امام علی(ع) و عکس مسجد جامع روستای بالااحمد چاله پی باشه. این مسجد تقریبا در مرکز روستا واقع شده و در زیبایی منحصر بفرد است. در این مسجد علاوه بر زیبایی ظاهری ، زیبایی معنوی نیز حاکم است، نماز جماعت هر روز و 3 شب در این مسجد برقرار است و بقیه شبها در 2 مسجد دیگر برگزار میشود، علاوه برآن دعای ندبه ، کمیل ، توسل و زیارت عاشورا نیز برگزار میشود. علاوه بر این در زمان ولادت یا شهادت ائمه بزرگوار مراسمات با شکوهی نیز برگزار میشود.


  

با سلام خدمت دوستان  گرامی این وبلاگ برای آشنایی بیشتر شما با روستای شهید پرور ((بالااحمد چاله پی)) است. از شما دوستان گرامی نیز تقاضا میشود که از نظرات خود ما را بی بهره نکنید.

حتی میتوانید با ارسال نام و نام خانوادگی و نام کاربری و رمز عبور به عنوان یک نویسنده فعالیت داشته باشید.

با تشکر مدیریت وبلاگ محمد رستمدار


  
   مدیر وبلاگ
روستای با صفای احمد چاله پی
ر
این وبلاگ برای آشنایی بیشتر شما با روستای شهید پرور ((بالااحمد چاله پی)) است.
نویسندگان وبلاگ -گروهی
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :3
کل بازدید : 26854
کل یاداشته ها : 11


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ